Η «Αεροφλότ» δημιουργεί τη νέα «Καλοτάξιδη» low-cost εταιρεία
Ο ρωσικός εθνικός αερομεταφορέας Aeroflot, θα δρομολογήσει μέσα στο φθινόπωρο νέα αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστου (low-cost airline). Η εταιρεία θα αντικαταστήσει τη Dobroliot που σταμάτησε λόγω των κυρώσεων της ΕΕ για τις πτήσεις που πραγματοποιούσε η τελευταία στην Κριμαία.
Η Aeroflot θα δημιουργήσει μια νέα αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους στη θέση της Dobroliot. Αυτό ανακοίνωσε σε συνέντευξη Τύπου στη Μόσχα, στις 25 Αυγούστου, ο γενικός Διευθυντής της Aeroflot, Βιτάλι Σαβέλιεφ, όπως μετέδωσε το ρωσικό ειδησεογραφικό πρακτορείο «ITAR-TASS». Στις αρχές Αυγούστου, η Dobroliot εντάχθηκε στον κατάλογο κυρώσεων της ΕΕ λόγω των πτήσεων της εταιρείας προς την Κριμαία. Μετά από αυτή την εξέλιξη, οι ευρωπαίοι αντισυμβαλλόμενοι της ρωσικής εταιρείας ακύρωσαν τις σύμβαση leasing των αεροσκαφών, καθώς και τις συμφωνίες συντήρησης και ασφάλισης τους. Σύμφωνα με το Βιτάλι Σαβέλιεφ, η Aeroflot πολύ σύντομα θα δημιουργήσει μια νέα θυγατρική, η οποία θα είναι σε θέση να ξεκινήσει τη λειτουργία της στις 27 Οκτωβρίου 2014, με την έναρξη δηλαδή της χειμερινής περιόδου. Ο κορυφαίος μάνατζερ του ρωσικού αερομεταφορέα σημείωσε, ότι το μοντέλο πτήσεων χαμηλού κόστους που δούλεψε στους δυόμισι μήνες λειτουργίας της Dobroliot, απέδειξε τη σκοπιμότητα του εγχειρήματος και ο εθνικός αερομεταφορέας δεν σκέφτεται να εγκαταλείψει αυτή την επιχειρηματική κατεύθυνση. «Η Aeroflot, είναι προφανώς αποφασισμένη να αποκτήσει ένα σημαντικό κομμάτι της πίτας στην αγορά αερομεταφορέων χαμηλού κόστους και θα το πράξει με όλα τα μέσα», λέει ο κύριος αναλυτής της UFS IC, Ιλιά Μπαλάκιρεφ. Σύμφωνα με τον ίδιο, ζήτηση για τέτοιου είδους υπηρεσίες στη Ρωσία υπάρχει στους περισσότερους εσωτερικούς προορισμούς. «Στην πραγματικότητα, το μόνο σφάλμα της Dobroliot ήταν ότι η εταιρεία απερίσκεπτα, ξεκίνησε πτήσεις προς την Κριμαία χωρίς να έχει εξασφαλιστεί στα μετόπισθεν», είπε ο εμπειρογνώμονας. Έτσι, κατά τη γνώμη του, η διάδοχος low-cost εταιρεία, πιθανότατα θα ξεκινήσει προς τις ίδιες κατευθύνσεις στις οποίες είχε αρχίσει να λειτουργεί η Dobroliot, αλλά είναι απίθανο να πετάξει στην Κριμαία. Όπως εξήγησε στη συνέντευξη Τύπου ο Βιτάλι Σαβέλιεφ, οι πιο πιθανές διαδρομές πτήσεων που θα εξυπηρετεί η νέα εταιρεία θα είναι οι γραμμές της Σαμάρα (1.050 km νοτιοανατολικά της Μόσχας), του Βολγκογκράντ (970 km νότια της Μόσχας), του Σότσι (1.600 km νότια της Μόσχας) και του Τιουμέν (2.100 km βορειοανατολικά της Μόσχας). Η νέα low-cost εταιρεία θα πάρει καινούργιο πιστοποιητικό λειτουργίας και ο στόλος της θα αποτελείται από τέσσερα αεροσκάφη: Δύο Boeing 737-800, τα οποία είχαν αγορασθεί προηγουμένως για τη Dobroliot, καθώς και δύο παρόμοια αεροσκάφη που θα παραδοθούν στα τέλη του 2014. SOURCE: 46696 Sources
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Copyright © 2001-2019 Russian.gr – σχεδόν τα πάντα για κάθε τι ρωσικό στα ελληνικά |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||